Sorry guys...

Dåligt med update nu....
A.C har varit här på besök idag... Lika trevligt varje gång! O hennes barn e ju verkligen helt underbara! :) Riktiga  små kämpar, precis som lilla Wille.... :) Min bror Marcus kom oxå hit på en snabb-visit! :) Finally! ;)

Från o med nu så kommer min lilla älsklingen bo med mej här på Ronald.... Heeeeelt underbart!
Dock lite turer till sjukhuset för mediciner, viktkoll, lavemang, blodprover o så.... Men jag är jättenöjd! :D

Hans Bilirubinvärde var typ detsamma, ökat 10....till 150 igen.... Suck! Förstod på Gunnar idag som att vi ska ge honom 2 veckor nu till att det ska komma igång själv... Sedan blir det någon åtgärd.... Kanske OP?! De ska ta massa prover de närmsta veckorna på levern o så vidare för de vet inte vad det är som är problemet riktigt.... Hans HB, blodvärde, hade även gått ner till 90.... Så nya hb-prover imorgon o om de fortfarande är lågt kommer han få blod.... Läskigt! ......men nödvändigt!


Tack underbara mamma för att du finns!


Saknar mina grabbar där hemma, imorgon kommer de förhoppningsvis hit, eller på fredag....
Nej, nu ska jag fortsätta mysa med min lilla Groda... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0