H.Ä.S.T

Ridturen i skogen igår med Gams gick klockrent... Vi va ute i skogen i 50 min o busade.... Bonzo följde med o sprang oxå, myyys!
Idag blir det en lugn tur, antingen en promenad eller ett skritt-tur bara... :)


Har jag nämnt att Edith's ljuver har börjat mjölkfyllas? Snart så.... :D Det e ju snart månadsskiftet, men jag e ganska säker på att vi får en liten april-fölis... :)
Sista semineringen gjordes 31 maj så hon e beräknad 30april-1 maj...


Sååå... Mina läsare....

När tror ni fölis kommer?

Gissa datum, kön, färg o tecken om ni vågar.... Så skriver jag upp det i ett inlägg så får vi se vem som fick mest rätt.... :D

Jag ska fundera idag hur jag tror så skriver jag det i ett inlägg ikväll.... Kom igen nu, gissa på... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gissar på ett mörkbrunt stoföl med liten vit stjärna och en vit kota bak.. Och jag tror tjejen bestämmer sig för att komma ut på Agges dag, alltså 30 april



2012-04-15 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0