Hööks!

Idag tog jag, Josefin o William en tur till Torp i Uddevalla.... Kom dit en halvtimme innan det stängde.. Hehe! Men jag skulle bara ha 1 grej så det gick bra ändå... :) Josefin småhandlade lite bara.... :)
Jag köpte nämligen hasskydd, det e väl det ända jag inte har i hästväg så... Haha! Kul att behöva köpa något någon gång iaf! ;) 
Gamson har liggsåg på vänster has... Varje dag ute så bildas en ruv men på natten skaver han bort den.... Har testat med allt; överdrivet med spån, spån upp efter väggen, linda benen, linda högt upp över hasen samt förband med kompresser o tejp....(Givetvis inte runt benet då...) Men inget funkar!
Så nu, mitt sista hopp.... = Hasskydd! Dock så köpte jag största storleken men fick knappt igen karborren.... Stora häst! :P Hoppas innerligen detta hjälper! Det har ju blivit bättre iaf, när han kom hem hade han 4 liggsår.... Nu bara 1 st, envist helvete....

Imorgon åker Gamson till Färgelanda, spännande! :D


Nu ska jag kasta mej i duschen o sen soooova! NÄL med William står på schemat imorgon förmiddag!


Håll tummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0