Jaha...?

Rikard, vår läkare ringde upp mej o går eftermiddag när han kommit tillbaka från GBG o kollade läget o så.... Vi träffade ju inte honom på NÄL igår... Underbara läkare, kort sagt! Han sa att den andra läkaren skulle ringa upp mej idag om provsvaret på virusprovet... O om det va positivt så skulle vi läggas in alltså....

O förut idag ringde dolt nummer... Nervös som fasen så svarar jag.... Fick till svar att det inte var eller hade varit någon virusinfektion.... Blev lättad..... Men precis när jag blev lättad så kom klumpen i magen istället..... Varför är han levervärden skyhöga då??? Om proverna hade varit positiva hade vi ju iaf vetat varför dom är höga.... Nu är man bara ännu mer förvirrad, nervös o uppgiven.... Och inga svar!

---------

Till något annat..... Gamson!
Trotsade regnet igår o begav mej ut på ridtur med Gamson! Och det behövdes om man säger så! Hahaha! Han va huuur pigg som helst o hur mkt power som helst! Dessutom så hade vi några riktigt heta diskussioner om vilket håll vi skulle gå åt.... Jag vann, självklart! ;) Hehe! Han va så jäkla fin ridturen igen! Underbara häst! :D

Igår kväll kom Grannen Micke, Josefin o Tobbe hit o tjata o spela spel... Jag o Josefin bestämde då att vi skulle åka till ridbanan idag med Gams om det inte blev någon träning....
Och det blev det inte..... Så vi åkte mot ridbanan, efter ett lastnings-projekt som pågick i 40 min... GRRRRRRRRRR! Han va iaf riktigt fin idag med... Lite tröttis, men tror det berodde på psykisk utmattning efter lastningen.... Haha! Han skötte sej iaf exemplariskt o gjorde det jag bad honom om med råge! :) Sen red Josefin o hon blev kär i honom hon med! :D
Lastningen hem så gick han rakt på, inte ens en tendens till krångel! Det kanske tar sej? Hehe!




Nej........ NU----->Lördagsmys! Älskling borde snart komma hem oxå, han e ute o jagar Beaver! ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Va olustigt att inte veta :/ hoppas de hittar svar på de snart så ni inte behöver vara oroliga hela tiden!!

2012-04-22 @ 00:33:50
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0