Lördag!

Hade "myskväll" här hemma igår.... Josefin kom hit o tjata o Älskling o Micke joinade oss när de hade kommit hem från Bäverjakten...

Träningen igår då.... Det jag menade med förra inlägget va att det tog 1 timme(!) att lasta häst-kräket! Trodde jag skulle bli idiot! Han bara gick bredvid o krångla! Suck! Efter en timmes slit så fick jag o Mikael, som även hade kommit hem, in honom på trailern.... Så träningen blev inte riktigt som planerat.... Red tillsammans med en annan som egentligen skulle ridit efter oss, men vi kom ju typ till banan 50 min för sent.... Suck!

Träningen gick kalasbra! Ann-Louise gillade honom skarpt... Det lilla jag märkte iaf.... När jag tränat klart va andra ekipaget inte klart nämligen så jag hann inte prata något större med henne....
Men iaf, vi övade på.....Jaaaa? Vad ska vi kalla det... Vi red runt på linjer o flytta framdelen, ibland mkt, ibland lite, ibland med hästen ställd, o ibland lite böjd.... Galoppfattingar ur travvolt, 15 m galoppvolter.... Riktigt rolig o effektiv träning! :D Sååå kul o vara tillbaka! :)

Idag ska vi ut i skogen o busa.... :)
Men först ska jag o Älskling pressa massa hö.....


Här kommer en film jag klippt ihop från i söndags, när Sandra red Gamson....
De andra filmer jag har är från när han hade remontgrimman o de är värdelösa filmer.... :/




Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitbra gjord video :-) snygg häst och duktig ryttare. Nu får du bara klippa in när du hoppar också. Då har du en komplett tillslut video....??? Kram min duktiga Lizette ;-) <3

2012-04-14 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0