Regn, regn o regn!

Vill inte ens ut i stallet o mocka nu! Bläää!

Har precis typ kommit hem från att ha hämtat Elliot på dagis.... Han slockna i bilen så jag bärde upp honom i sin säng o sa till han att fortsätta sova! ;) Det är då tyst där uppe....
William sover i bilbarnstolen i hallen....


Inget nytt/annorlunda med Edith....
BTW, Maria..... Meeen fyyyy!!! Neeej, det har jag inte hört! Usch va hemskt!!!!
Hon är beräknad 30 april - 1 maj... Så hoppas hon bestämmer sej för att föla snart då....


Är riktigt trött o sliten idag men det är väl det förbannade vädret.... :/
Idag har jag iaf en tvätt dag, väntar på att maskin 1 ska bli klar...
Får väl sätta på en kopp kaffe o se om det piggar upp mej.... O ta en bit av min super-duper goa paj jag gjorde med Kerstin igår..... ;) (((A´la de Lotta Hellner såklart! <3)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0