Seg i skallen!

Trött som en gris o har vart hela dagen!
Jag behöver kvalitets-tid med hästar för o må bra! Så enkelt e det bara!
O nu rider jag ju inte Edith längre.... Hon har fått sin välförtjänta bebis-vila! :)

Idag har Wille fått smaka på potaits/palsternacka puré... Det gick ner, nätt o jämt... Hehe! Men han åt flera skedar trots att smaken inte va den bästa... Efter det fick han suga lite på en Honungsmelon-bit som jag hade gjort iordning som efterrätt till oss andra... DET va populärt iaf! Han älskade det! :)

Han är inne i en dålig ätar-period! Han äter knappt vällingen o man får tvinga i honom.... O han äter nästan aldrig upp maten, mer än på förmiddagarna.... Sen går det bara utför.....! Suck!
Imorgon ska vi till BVC o väga..... Får se vad vågen visar då.....

Elliot är ute o åker traktor med papsen.... Det är kul tycker han! Igår va han oxå ute o åkte! Han älskar att vara med pappa o åka traktor.... :) Igår så däcka han totalt, sittandes i traktorn.... Haha! Mikael sprang in o hämta kameran så det kommer bildbevis när jag orkar lägga upp bilder! Hehe! ;)
Den mest använda meningen här hemma nu är "Lam-la Ner"... Så himla gulligt låter det när Elliot säger det! Hehe! När något ramlar ner, när Elliot ramlar......så säger han det... "Ojjjjj, Maaammaa, Lam-la Ner....."


Goa ungar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0