2 år av saknad!

Japp, idag e d exakt 2 år sedan Kalle tog bort.... Känns inte som att det va 2 år sen.... Saknar honom så det gör ont i mej alldeles för ofta! Den hästen betydde så enormt mycket för mej! Han va verkligen den hästen som lärde mej, vi lärde oss ihop! Vi va sammansvetsade till En! Trodde det skulle vara han & jag mot världen i många år till!!!!!
Saknad, älskad, men absolut inte glömd! <3

William va på BVC förut o fick vaccin, givetvis fick han feber för första gången av sprutan, troligen.... Så då börja kaoset igen, ringde Sjukvårdsupplysningen o de sa till mej att åka in eftersom att vår läkare på NÄL sagt det till oss tidigare! Men i detta fallet hade han fått vaccin ju.... O hon på 1177 sa till mej att de troligen inte har några vidare resurser för att ta akuta blodprover på Akuten, om det inte e livshotande, så att åka in skulle säkerligen bara sluta med att vi får ligga o knö i en 80 cm bred sjuksäng o inte sova på hela natten! NEJ TACK!!! Sa då till henne att jag hellre har koll, ger Ipren o åker o tar prover imorgon istället... Underbara människan ringde akuten på NÄL o återkom med beskedet att vi skulle komma in imorgon istället! Skönt! Så imorgon kl. 8 börjar jakten på doktorer o försöka se om vi kan åka in till Edsgärdet istället för 8 mil enkel resa till NÄL.... Hoppas på det bästa!


Jag o Gams gav oss ut på en välbehövlig ridtur när Mikael kom hem från skjutning.... Vi red ut en sväng o sen lekt vi runt på terrängbanan o hoppa massa skutt! Så kul!!!!! Bra sätt o rensa tankarna på om inte annat! ;)

Försöker varva ner i soffan nu i bli lite trött så jag slipper ligga uppe i vrida o vända på mej i flera timmar innan jag som somnar! Att det alltid ska vara så svårt o somna?!


Justde, i förmiddags va jag o Wille hemma o fika & tjöta hos Helena.... Lika trevligt som alltid!!

Nej, duschen kallar kom jag på! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0