Bortblåst....?

Jaha.... Min feber, frossa, huvudvärk, värk i kroppen är som bortblåst? Va hände där liksom?! Jaja, jag är då nöjd!

Redan igår kväll sparkade jag ut mej själv o åkte till ridbanan tillsammans med Kerstin som ville ha med lilla Tequila på miljöträning... Longering stod på schemat för Gams! Han skötte sej kanonbra o va riktigt avspänd! Lite ovant för mej o longera igen för första gången på typ 5 år... Haha! ;)
Sen passerade Elin o Josefin förbi banan, ridklädda o redo... Så Josefin hoppade upp på Gams o plågade sej en liten stund! ;)
Tequila skötte sej oxå kanon!!! Första gången hon hade både träns o benskydd på sej! Duktiga flicka! Dessutom gick hon på transporten först på vägen hem, gick bara rakt på! :D

Tänkte försöka bege oss upp till pållarna o fota lite nu när det e fint väder.....och alla hästarna e hemma igen! (Hämtade även hem Stina igår efter passet på banan nämligen.)

Får se vad jag o mina söner mer ska hitta på idag..... Uttråkad till tusen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0