Fälttävlanshästen!

Japp... Det e vår nya gren på sikt, om han inte blir såld vill säga... :) Är riktigt pepp att åka iväg igen, snart!!! :)

Har även fått en till seriös spekulant! På tisdag em kommer troligen en dressyrtjej från Orust hit i provrider! Fick en väldigt bra magkänsla, hon verkar vara toppen! :)

Träningen idag gick iaf super-kanon! Vi gjorde vårt bästa! Jag va en riiiingrostig terrängryttare! Men efter typ halva passet föll polletten ner för mej o jag börja rida på rätt sätt... Detta resulterade i att Gams fick en helt annan bjudning & sug! Sån skillnad! Är sååå fantastiskt nöjd, och Stolt att vi klarade detta! Jag va supernervös passet igenom vill jag lova!!! Haha!
Min superfina, duktiga fälttävlanshäst! <3 Hehe! Men innan vi kommer dit; träna, träna, träna!!!!!!!!!


Och jag har verkligen försökt ladda upp bilder via datorn, och från IPhonen, men blogg.se bojkottar verkligen allt nu! Den bara vägrar, ger felmeddelande om att bilden inte gick att laddas upp!!! Blir så förbannad! Men vi får försöka nån annan dag! Någon mer med blogg.se som har problem att lägga upp bilder???

Mikael han e jättesjuk! När jag kom hem så låg han under täcket, o hade legat där sen 16.00.... O han ligger där än... Han va nere en snabbis förut o tog lite yoghurt bara....

Näe, usch! Nu ska jag försöka fokusera på tv:n lite...

Hörs!!!


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Jag har också problem med blogg appen.. Går nästan aldrig ladda upp bilder :(

2012-08-19 @ 03:12:26
URL: http://oliverspock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0