Feber o svettas som en gris!

Fy fan vad jag e dålig!!! Så länge jag ligger i soffan värker bara ryggen o lite akuta svettningar blandat med frossa kan komma..... Men när jag e uppe o går så snurrar allt! Världens spräng huvudvärk o svettas som en gris!!! Halleluja! Jag har ju mått bättre om jag säger så! Usch!
Förhoppningsvis kommer Mikael snart hem o hjälper mej med barnen.... För det här går inte!!
Min natt bestod av att jag höll på o frysa arslet av mej, samtidigt som jag va glödhet o svettades! Låg o vred o vände på mej konstant o fick väl sova sammanlagt 3 timmar!
I morse va jag så förvirrad att jag glömde bort att Elliot skulle till dagis! Va helt säker på att det va onsdag o att han va ledig! Blääääää!!

Igår kväll hämtade jag iaf hem Edith o Diablo... Hon ska tillbaka o kollas igen om ca 20 dagar... Diablo har blivit nästan kol-svart på hela kroppen, bara benen kvar nu! .....O detta bara på 5 dagar! Han e riktigt, riktigt läcker!!!!

När jag kommit hem från Säffle red jag ut på Gamson i mörkret tillsammans med Bonzo.... Va tillbaka i stallet runt 22.20 o det va bäck-svart ute! Men ridturen gick så bra så, underbara häst!

Hoppas innerligen att jag mår bättre ikväll för jag måste rida!!!! Han fick ju långvila fred - sönd denna helgen pga av alla måsten! O på lördag ska vi ju upp till Värmland på terrängträning!


Nej, nu dör min kropp lite! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0