IPhone 4S & BloggApp!

Jaaa-aa.... Nu har ju även jag blivit modern o skaffat Touch-telefon! Haha! Vi får hoppas jag blir betydlig bättre på att uppdatera... Nu, det senaste har varken tiden, orken eller lusten funnits till att blogga! Men nu har Elliot börjat dagis efter sommaruppehåll o Mikael har börjat jobba efter semestern.... Jag o William e hemma o försöker roa oss så gott det går! ;) Elliot e fortfarande superduktig o e helt blöjfri på dagarna.... Han har fortfarande blöja på nätterna.... Men han väcker mej en gång mitt i natten o kissar på pottan, så han e ju nästan alltid torr ändå.... :) Mammas stora, duktiga kille! Det har då funkat helt klockrent på dagis oxå, de berömde honom jättemycket, så jag e jättestolt!!! :D William blir modigare o modigare! Han tar mer o mer egna initiativ att gå själv! Han går nu mellan 2-6 steg själv nu... Om 2 dagar fyller Lill-killen 1 år! Helt sjukt va tiden gått fort! Det kommer vara fullspäckat med kalas torsd-lörd här hemma! Btw, William har fått börja äta mjölkprodukter igen! Lycka! :D ---------------- Det har varit minst sagt fullt upp det senaste.... Älskling har slitit med allt hö, vi har besökt Borås Djurpark, kommer slänga in massa bilder härifrån någon dag! :) Jag o älskling va på festivalen KAOS i Mellerud i lördags med mamma o Morgan.... Helt jäkla galet bra!!!! :D Underbara Iselin va barnvakt.... För-förra helgen va jag o Mikael barnfria o iväg på middag i Göteborg med ett gäng ifrån Riksförbundet för Leversjuka.... Verkligen Supertrevligt! Sen va jag, Mikael o Therese ute o gjorde Göteborg osäkert! Haha! Galet kul! :D Nej, nu måste jag förbereda vår avancerade middag för idag.... Makaroner o korv! Haha, första gången jag gör det till hela familjen tror jag! Haha! Jag e nämligen inte förtjust i den rätten! Haha! Därför tänkte jag göra det lite godare med nån sås till makaronerna! Hehe! Men som sagt, vi hörs nog helt säkert snart igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0