Lonely!

Japp, då va man ensam hemma med barnen! Älskling drog till Jämtland på björnjakt o kommer hem igen nästa helg! Tur jag har världens bästa svärmor som gör det möjligt för mej att fortsätta rida Gams fast jag e ensam!
Ja-hopp... Imorgon kl. 11 kommer första spekulanten, o på tisdag kl. 17 kommer nästa! Blandade känslor, vill helst inte tänka så mycket på det!!! En dag i taget, han kanske inte ens är något för dom.....

Idag har HÄST stått på schemat iaf, i morse hämtade jag Therese o så åkte vi vidare till Baldersnäs på kurs för att bli hinderdomare på fälttävlan till helgen! Sen åkte vi direkt vidare till Mellerud på fölbedömning! Snacka om att plåga sej själv!!! Hade verkligen velat vara där med min snygging! Prioriterar dock Edith o ev bebisen i magen så vill inte utsätta henne för onödigt stress när hennes seminering e så pass färsk!

.....Och jag har försökt ladda upp bilder via datorn här på bloggen idag med men det funkar fasen inte! Blir så förbannat trött på skiten! Funderar starkt på att byta blogg...!!


Nej, nu ska jag fortsätta se på filmen....
Aaa just det, en kvällspromenad med bästa Gamson hanns med idag oxå, efter jag lagt barnen... Nödvändigt inför morgondagen!


Hörs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0