Ojojoj!

....…Antar att folk undrar hur det går för oss! Haha! ;)

Jag ju börja med att säga att det går inte alltid som man tänkt sej.... När jag ridit Gams i 20min för Grums ridklubb så snubblar han till i en av de stora groparna i padocken, för andra gången.... Suck! Sen i högergaloppen efter detta kändes han helt skev! Typ som dålig korsgalopp?! O sedan blir det samma i vänstern som precis innan kändes bra... Så han måste ha sträckt sej när han snubbla till eller nått?! Syns knappt nått i skritt eller trav... Bara att han inte vill sätta under sej ena bakbenet i galoppen! Jättemärkligt!!! Så det blev aldrig någon provridning för dom!
Så nu e det vila o linement som gäller för hans del.... Men Grums gilla honom jättemycket, trots att han blev ofräsch! Så vi skulle höras av på söndag-måndag för i se om han e fräsch så de kan komma i provrida!
Pratade även med Lysekils RF o vi skulle höras av på måndag...
Tänk att det alltid ska vara något, aldrig lugn o ro o bara flyta på! Suck!

Arbetsintervjun idag då.... Gick verkligen skitbra! Kändes bra! O efteråt gick jag därifrån med ett leende på läpparna! .....Jag var nöööjd!! Om jag inte får jobbet kan jag inte tänka att jag kunde genomfört intervjun på ett bättre sätt eller gjort nått annorlunda! Jag va helt enkelt jättenöjd med mina svar till dom, det jag sa o hur jag uppträdde! Jag gjorde mitt bästa!
....Nu e det bara o vänta 1-2 veckor på svar! Iiiiiiiiihhhh!!!!!!


Nu måste jag sova! Ska upp 6! Tåget mot Gbg rullar från Mellerud 7.30! Zzzzzzzz!!!!

Btw, är butter på min man som inte ens ringt mej o sagt god natt ikväll! Inte ens ringt o frågat om intervjun idag.... Sånt gillar jag inte! I sånt här läge känner jag att han behöver fasen inte höra av sej alls för han har 10 mil hem! Grrrrr!!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad kul! :) Jag håller tummarna för dig Kram

2012-08-23 @ 23:31:36
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Härligt håller tummarna!!

Gams är nog okej snart igen och huvudsaken var ju att de gillade honom så de kommer tillbaka :)

2012-08-24 @ 07:47:16
URL: http://oliverspock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0