Osmart? Blind?

Jooo..... Såhär ligger det till....
Eftersom att alla 3 spekulanter har varit seriösa hela vägen o hörde av sej ungefär samtidigt så valde jag att alla skulle få komma o provrida innan ev köp blir aktuellt... Oxå för att jag kan vara med o påverka vart han hamnar om det blir fler som vill ha honom!

Lysekils RF vill ju ha honom, de har lagt ett bud o ett ville gärna ha honom på prov i 2 veckor! Helt OK för mej när det gäller till en ridskola! Dock är inte deras bud vad jag vill ha, men tänkte prata med dom idag ang detta!

Ryttaren igår vet jag inte riktigt varför hon kom hit om jag ska vara ärlig! Ligger ute massor med bra videor på youtube på honom där man tydligt ser gångarter o typ av häst! O jag har varit jätteärlig o tydlig när jag prata om honom! ÄNDÅ kommer hon hit o avstår från att provrida?!?! Skönt hon va ärlig iaf, men ändå liksom.... Hade varit en sak om jag inte hade haft några videor på honom så hon aldrig sett honom röra sej... Men som sagt, 3 st färska filmer som dessutom e lite längre filmer! Haha! Roligast e ju att han e mycket finare nu än då! Hehe!

Jaja.... Taggar inför Grums RK ankomst! Ska åka till Therese bana idag för omväxlingsskull! Haha! De borde vara här strax efter 12...



Later aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0