Sämsta App!!!

Jaa-aa..... Blir så jäkla trött när det inte funkar som det ska! Är givetvis lika missnöjd, som alla andra med den förbannade blogg-appen!! Funkar typ varannan gång o jag har nog tagit bort den o installerat på nytt ett tio-tal gånger!!! Grrrrr!!


Igår va jag, Mikael, barnen o svärmor på TusenFryd!! Otroligt lyckad dag! Barnen hade jättekul, båda 2! :) Bara Mikael som e en jäkla mes o inte vågar åka något med lite action o drag i!! Blir så trött.......

Min fin-fina pärla Edith e färdig i redo att åka hem sen igår kväll!! Är hon inte makalös så säg!!!!!!! Hon kollades på torsdags morgon, seminerades fredag morgon, kollades söndag kväll o konstaterades då att hon va färdig o redo för hemfärd!! Herregud, DEN hästen alltså!!!!

Stina e på en liten smekmånad oxå!! Hehe! Hon står hos Nordsvenska hingsten Vimmel sedan i fredags o har blivit betäckt både i fredags o i söndags! Hehe! Hon ska stå kvar tills tisdag så får vi se om hon tillåter då med.......

Jaaa,, vi e ju verkligen familjen impulsiv! Men vi har ju aldrig tråkigt! Haha! När Mikael beslutade sej för att köra iväg Stina i fredags va vi ju tvungna att hämta hem lilla Tequila innan så Gamson fick sällskap! Så snart e alla våra fina pållar samlade igen!!!! :) Tequila är en riktig liten kopia av Gams, i dagsläget ca 140cm hög...
Sååå, ikväll åker jag till Säffle för 4e gången o hämtar hem mina hästar så får vi se när de ska tillbaka på dräktighetskoll....




Nej, nu ska jag bege mej mot Ed o handla lite innan jag o W hämtar Elliot på dagis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0