Visning nr. 1 av Gamson!

Japp, nu va det överstökat!

Om jag säger såhär, jag blir jätte paff om de inte vill köpa honom.... Så bra som de pratade om honom hela tiden så kan jag omöjligtvis tro något annat! Jag menar, allt va positivt, alla hans egenskaper passade dom o va de dom va ute efter!

Hjälp! Kalla fötter? Japp! Men jag VET att detta är rätt beslut!
De verkade jättebra iaf! Riktigt trevliga o lättsamma! Det är till Lysekils ryttarförening som de letar häst! En lite mindre ridklubb med bara lektioner månd-torsd o sen har en fodervärd hand om hästen fred-sönd.! Perfekt! O då kommer han ju absolut inte bara mala runt i ett ridhus!

Och imorgon e det dax för visning nr. 2!


Måste även skriva att han va riktigt, riktigt fin att rida idag... Lagom pigg, för att vara på ridbana, o fokuserad på sin sak! Mjuk, fin o jämn i sidorna! :) Klockren!!

Måste även tillägga att; Hjälp va han har utvecklats sen han kommit hem igen! Jämn o fin, starkare i kroppen, mycket mer välbalanserad o bär sig själv! Underbara häst!!!!!

Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0