Fredag igen...

Veckorna går fort.... Det e bra, vill att tiden ska gå.... Varför vet jag inte....

William åt sammanlagt 710 ml igår, eller, fick i sej 710 ml kanske man ska säga...
Hittills idag har William ätit, och behållt 580 ml... Planen är ju 2 mål till, varav ett av dom inom den närmsta timmen... Får se hur det går med hans matlust...
Han ska då egentligen äta minst 1000 ml...

Williams största problem just nu är att allt e så intressant runt om, han har inte tid att äta den äckliga maten, 30 ml räcker för att stilla hans hunger.... O sen är det ju sååå roligt att kolla vad brorsan gör, vad som lät "där borta", prata lite med flaskan, skratta åt mamsen.... Ja, listan kan göras lång! Han ligger ju inte speciellt still när jag matar honom... Både benen o armarna går som propellrar efter en liten skvätt, lyckligast i världen, det är William det!

Maria, varför han spyr? Det vet jag inte riktigt..... Det är typ alltid i samband mad att han ska rapas.... Han får ju mediciner morgon o kväll o då sväljer han nog luft som vägrar komma upp när jag vill... :P Sen kan han kvälja sej så om man försöker tvinga honom o då spyr han i ren frustration... Men Peppar-peppar har han inte spytt sen igår morse... Tycker kräkningarna borde komma oftare om det berodde på omogen övre magmun..... Han hade ju det tidigare, men tycker "småkräkningarna" har blivit mycket mindre.....



Förövrigt har det varit en effektiv dag... Samlade mod och städade undervåningen! Mkt välbehövligt........O så känner man sej så duktig oxå! ;) Sen "tvingade" jag Elliot sova middag en stund så jag kunde smita ut i stallet o mocka iaf... Elliot har ju egentligen slutat sova middag men han va väldigt grinig idag o han somna efter en liten stund... :)


Undra när min "sämre halva" kommer hem idag........? Han har typ jobbat över eller skruvat med bilar varje dag hela veckan!
När han kommer hem ska vi göra pizza o sen ikväll blir det väl till o hänga framför tv:n....som vanligt!


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Okej med då går det iaf åt de bättre hållet :-) Hur rapar du honom? Jag upplever att de spyr mer när man lägger upp dem mot axeln för att rapa, Wiggo sätter jag bara upp i knät och håller honom under hakan och då spyr han nästan aldrig :-)



Ja Agge har blivit riktigt snygg, tyvärr måste jag sälja honom :( Har inte tid och råd.. Han skulle kanske vara något för dej? ;) Han blir rätt så stor, runt 168 och har en riktigt bra stam som jag tror mycket på :-)

2012-02-03 @ 21:32:46
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0