Grums!

Vi har det kalasbra här uppe så vi stannar en natt till.....
Tottis sover o William busar med "mormor" o vovven Bianca...
Idag har vi träffat min gamla klasskompis från Lillerud som jag inte sett sedan studenten! Herregud så längesen, 4,5 år sen! Hur trevligt som helst o så har givetvis barnen busat, hon har oxå 2 grabbar, nästan i samma ålder som Elliot o Wille! :) Imorgon ska vi sticka till lekplatsen!!! :)
Nu blir det filmmys med Mamma o Wille!
Hörs imorgon! Puss
Btw, igår em så var jag, "mormor", Elliot o Wille på Ikea o härjade i 3(!) timmar! Herregud säger jag bara! Fullt Ös - Medvetslös mest hela tiden! Jesus!

Kommentarer
Postat av: Sara Skara

låter mysigt! hälsa mamma!! kramar

2012-02-08 @ 20:03:54
Postat av: Anonym

Vad kul för er att få umgås lite:-) Hälsa Carina. Kramar Ingrid

2012-02-08 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0