Hacken full....

Sorry Guys! Haft häcken full så det har varit dåligt med update här...

Igår valde W att ha en spy-upp-allt-förmiddag så vi kom aldrig iväg till Piggelin som vi planerat! Var ganska uppgiven vill jag lova...

O idag har vi fått ett betydligt större problem här hemma...
Vårt vatten e brunt och luktar HÄST! Suck! Det har hänt något med vår brunn så vi kan inte använda en gnutta vatten här inne till något vettigt... Det ända vårt vatten duger till just nu e o spola toaletten med.... Inte illa det iaf! Haha!
Kan inte ens tvätta händerna i det! Förstå vad jobbigt med 2 små barn! Inte skölja av nappen, diska nappflaskor, tvätta efter blöjbyte.... Jaaa, listan kan göras lång! O duscha, tvätta, diska ska vi inte ens prata om.....

Billingen here I come! Får nog bli så om det inte blir bra snart....
Alltså, jag o barnen flyttar till min mammas hus så länge! Det går ju inte bo såhär när vi har två små barn! Det hade varit en sak om det bara hade varit jag o Mikael!


Hmm... Nej, nu blir det snart natten! Ska bara gå o ta in pållarna!
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0