Längtan!

Om jag ändå vore miljonär Maria, o dygnet hade 36 timmar så! Haha! Då hade jag inte tvekat en sekund! :)
Japp, jag sätter oxå bara W upp i famnen när han rapas, det har varit mest effektivt.... :)



William sover i soffan o Elliot o Mikael e ute på Ed en sväng... Och här sitter jag!
Satan va kallt det är ute! Brrrrr!!! När jag släppte ut hästarna förut kändes det som att ngn gjorde "tusen nålar" på mina kinder! Fy satan! Satte på Edith ett till täcke dessutom!
Och jag som har LÄNGTAT eftera att få rida Edith! Får se hur det blir med vår ridtur! Är inte speciellt peppad att gå ut o mocka ens i denna kölden! -25 grader hade vi i natt, nu har vi -14...
Problemet är att jag blir ju inte speciellt varm när jag åker runt i skogen på Edith-Fröken!
Fryser-sönder-mina-tår-då.com



Hörs later Guys!


Kommentarer
Postat av: Maria T

Haha förstår dej ;) du har ju att göra om man säger så... Förstår inte hur du hinner :)

2012-02-04 @ 13:30:58
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0