Ljuvliga väder!

Underbart väder det varit idag....
Red Edith o det gick så kanonbra.... Jag "masade" med henne massa o red fram o tillbaka på gärdet, vände o red kors o tvärs..... Tror hon va mäkta trött på mej efter ett tag, haha, men hon lyssnade o gjorde som jag bad henne hela tiden! Duktiga flicka!
Travade massor o Mikael tog massa kort, därav allt krångel jag utsatte henne för! ;)
När jag travade henne upp för ett litet krön så föll hon in i galopp..... Hon tog typ 5 språng o jag blev så entusiastisk så jag glömde svänga efter det upp-plogade traktorspåret... Haha! ;) Visserligen hade det inte gått fortsätta galoppera heller... (Den upp-plogade svängde ganska skarpt till vänster o sen gick det lite nerför...)


Åhhh, jag är så lycklig! Jag mår verkligen sååå bra av att vara uppe på hästryggen igen o längtar så tills nästa vår, då e ju Edith förhoppningsvis igång igen ordentligt efter fölis o då ska vi ut på massa kul, kanske någon Pay ´n Jump! :D Hehe!


Ursäkta min fruktansvärda sits, men ni får tänka på att jag bara ridit unghäst i skogen, knappt det, de senaste 2,5 åren! Dessutom är inte en unghäst det mest stabila att rida.... ;)
















Mikaela...... Hoppas du skojar!! Lugg på en liten kille? Som inte ens har någon lugg att klippa?
Sabina..... Japp, vi kommer nog till Piggelin på onsdag! :) Ni med? Neee...? Har du skickat det alltså?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhhh så fina ni är. Hon såg ju riktigt positiv ut :-) kul för Dig att det funkar så bra :-) <3

2012-02-19 @ 19:55:05
Postat av: S

Ja jag mailade det :) men då får jag göra om det haha! Ses på pigge då, va ju jättekul där

2012-02-19 @ 21:49:27
Postat av: Mikaela

Haha men Lizette ! Elliot har ju lång lugg nu och allt annat hår kort :P . Han ser ju ut som en "synthare" :P. Jag menar att du ska kapa luggen så den är lika kort som allt annat hår ;)

2012-02-20 @ 14:49:24
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0