Matproblem!

Ja, som ni redan vet så har vi haft väldiga matproblem här det senaste....

Han äter bara bra första målet för dagen o sen bojkottar han mer o mer för varje mål... Varje dag har det blivit värre! På eftermiddagen/kvällen igår åt han inte mer än ca 30 ml! Då tog jag Babysemp mest för att han skulle äta något o 60 ml försvann i ett svep! Sen blanda jag kvällsmålet 50/50....

Jag har jagat dietister o läkare i flera dagar.... Läkaren i Gbg har semester i 3 veckor, han på NÄL e ledig veckan ut! Suck! Men nu har jag äntligen pratat med både dietisten på NÄL o hon i Gbg...
Numera ska han äta så mkt som möjligt av 200 ml vatten, 3,5 skopa Neocate, 3 msk mjölkfri ris-välling från Semper och 3,5 ml liquigen!
Första gången han åt det fick han i sej 150 ml o andra gången 170 ml... Helt otroligt! Det va flera dagar sen han ens åt i närheten av den mängden efter lunchtid!

Håll nu tummen att han äter bra! Idag vägde han 6510 gram!

Idag har vi varit på föräldraträff, Jag, William och Elliot! Tottis levde riktig rövare! Haha!
Nu sitter han bredvid mej o tittar på Tv! Tro't eller ej! Haha! Han har börjat kika lite smått nu o det är vääääldigt skönt ska ni veta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0