Nightmare in Bastorp!

Yepp, det e det verkligen!
Jag o barnen åkte till Billingen efter W's kaskad i morse! Blev så trött när jag kom på att det inte "bara" var o tvätta av honom heller... Suck! Så vi packade bilen full med duschtvål, badolja, badbaljan, bad-sitsen till W, tvillingvagnen, mjukliften, en full tvättkorg med handdukar o tomma pantflaskor...

Där har vi hängt hela dagen o duschat/badat alla 3....
O dessutom träffade vi G-mormor, Iselin, Marcus, Mikaela o Haley.....
När vi kom hem slängde jag E i säng o svärmor kom över så fixade jag stallet.... Älskling har slitit ute efter jobbet med att skotta skit o pumpa ur brunnen... :P
Imorgon ska det pumpas ur ett X antal ggr till o sen får vi se hur vattnet ser ut!
Håll tummen för Guds skull!
Vi orkar inte med detta!!!!


Imorgon åker väl jag, mamma o William på barnloppis här i Ed o Elliot följer med papsen på skogsdag i Bullar'n.... Då blir han nog överlycklig den lille dret-ungen! ;) Haha!


Nu blir det till o kika på film!



Hur goooo?!?


Elliot i nya Me&I-tröjan, favoriten med traktorn! :D




Har jag förresten nämt att W typ sitter helt själv i knät o i soffan! :) På golvet är det lite svårare ännu! ;)


Kommentarer
Postat av: S

Men haha!!! Kolla william pekar fuck u på översta bilden. Börjas tidigt:) söt ongar!!!

2012-02-24 @ 23:43:26
URL: http://kullanmuru.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas att de löser sig med brunnen!!!

Så duktig han blivit lille W... Jag har me&I visning hemma hos mej på söndag och jag hoppas jag hittar något fint :)

2012-02-25 @ 07:05:17
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur går det med vattnet!? Du vet att det är bara å fara hit någon dag om du vill. Ta med dig alla å så går vi ut och går å har det mysigt! (du får låna duschen också).

Wille är väl för gooooo!? Vilken skönhet!

Och vad snygg Tottis blev när ni klippte honom!



KRAM

2012-02-28 @ 09:36:25
URL: http://vanbrakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0