Samlar mod....

...Till att gå ut o göra stallet.... William sover i soffan o jag tittar runt lite på nätet....
Jag måste verkligen köpa en ny ridhjälm o nya ridbyxor!



GPA Speed Air, kostar runt 5500:-.... Seriöst?
Eller en....
John Whitaker Hjälm, kostar runt 2500:-...



Eller en Lami-Cell Master (ca. 1000:-)
VS.
Lami-Cell Transformer (ca 750:-)




Det jobbiga är att jag har hittat dom billigare på nätet men jag måste prova för o köpa rätt storlek först, problemet är att de inte säljer dessa snyggingar i närheten så jag vet inte hur jag ska kunna prova ut rätt sorlek först.... Suck! Bonde land!!!!!!!

Kollat runt på ridbyxor oxå, har förstått att jeans-imitation är inne nu men jag tycker seriöst inte det är snyggt! Kanske får en annan uppfattning när jag provar själv....



(Sabina.... Fortfarande inte nått ngt mail?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0