Sängen tidigt!

Ikväll kom W i säng halv 9, helt otroligt! ;) Haha! Brukar aldrig klaffa rätt med hans mattider så han brukar få vara kvar nere med oss tills det sista kvällsmålet..... Visserligen brukar han inte göra mkt väsen av sej, men skönt ändå att han e "klar"..... Det tar ju sin lilla tid med allt matande, rapande, blöjbyte m.m...

PEPPAR-PEPPAR! William har inte spytt på 2 dagar! Heeelt fantastiskt! Den dagen spydde han visserligen upp alla mål som han fick innan lunch-tid... Var ganska uppgiven då kan jag lova.... Men som sagt, 2 HELA dagar utan en enda kaskad! Har inte ens behövt att byta "spy/rap"-handduk! Jag e en glad mamma! :)

Elliot har varit dålig i magen idag, får se hur natten blir för honom.... Vi planerar att åka till Piggelin imorgon förmiddag men får se hur hans natt o morgon är.... Kanske bara något han har ätit?


Fy satan vilken blixthalka det är ute.... Förut idag kunde man nog åkt skridskor ute på gårdsplanen... Jag gav mej inte ens in på o köra upp bilen efter att jag hämtat Tottis på dagis... Ställde mej nere vid postlådorna o gick upp med barnen...  När älskling kom hem så grusade han överallt så nu e min bil utanför huset igen o jag behöver nog inte vara orolig imorgon när vi ska ut med bilen.... :)
När jag skulle åka härifrån idag så bara gled min bil så det var bara o släppa bromsen o trampa ner kopplingen o styra.... Tur jag e en så bra förare o vet vad jag ska göra! ;D  (Och JA, anonyma, om du fortfarande snokar i min blogg, jag har vinterdäck o de hjälper inte ett dugg när det är blank-is! Haha!)


Förövrigt längtar jag tills helgen.... Min älskade och saknade mammi kommer på besök! Hon ska bo i huset i Billingen hela helgen o vara med oss så mycket hon kan på dagarna... :) O så ska vi, ja......du läste rätt, VI(!) rida Edith! Haha, min livrädda mamma och jag ska rida henne! Kommer bli en syn för gudarna.... Undra när hon red sist? Hmmm.... Bezita-tiden? Alltså minst 7 år sen! Haha! Kalle kanske hon red? Typ 3 ggr på 4 år... ;) Grejen är att min mamma är faktist ganska duktig på o rida, men hon e livrädd! Haha! Sen är hon en sån man kallar "Läktar-ryttare"; hon ser o vet vad man ska göra, men kan inte göra det själv.... Hehe, vilket dilemma! ;)
Åhhh, är så ridsugen!



Nej, nu blir det till o hoppa in i duschen....

Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhh lilla Liz det ska bli kul. Men tänk om jag blir jätterädd?? Du får leda mig i början ;-) snart kommer jag <3

2012-02-22 @ 07:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0