Tiden = Noll...

Ja, som ni redan fattat så har jag inte haft tid o blogg på några dagar....

Vattnet här e fortfarande kasst.... Inte brunt, men det luktar häst.... Mikael tycker dock inte det, men jag gör!
Jag o Mikael duschade här hemma igår o vi överlevde! ;) Hehe! Vi undviker bara o dricka det nu, och göra mat på det.... Barnen nappflaskor diskar vi inte heller i kranvattnet....

O idag fick jag hem min nya, fina hjälm! :) Loooove it! Invigde den förut dessutom.... Gav mej ut på en liten tur på Edith som har fått stå hela helgen! Som sagt, tiden har inte varit min bästis! Ska försöka komma ut någon mer veckodag om Mikael kommer hem i någorlunda tid... Vägen va inte någon höjdare att rida på, det var både fläckvis isgala o andra ställen var det tjärlsläpp så det va supermjukt i vägen... Ska försöka mej ut på den vanliga grusvägen istället........med min unghäst som jag inte vet om hon e trafiksäker! Hehe! ;) Jaja, om inte annat så blir hon väl! ;)


William äter fortfarande inte riktigt så mycket som jag vill..... Men jag orkar inte tänka så mycket mer på det.... Får se vad vågen säger på torsdag när vi ska till NÄL.... Jag menar, jag kan ju omöjligtvis tvinga i honom mer mat! Tro mej, jag har försökt!
Ibland spyr han, men gångerna blir färre o färre.... Har börjat ge honom lite första målet, bara 100 ml ca kl. halv 7... Om han inte vaknar så väcker jag honom... O han sover oftast också vidare en stund till.... Skönt! Detta har funkar väldigt bra, och som sagt, han spyr alltmer sällan nu.... Annars stod det ju som kaskader hela förmiddagarna....

Elliot lyssnar allt mer o mer.... Känns det som iaf... :D När han inte gör som vi säger så får han sätta sig i trappen tills han lyssnar igen o gör som vi säger.... När vi e ute så håller han sig jättebra runt på gårdsplanen... Oftast passar jag på o mocka, om jag inte redan gjort det, o då får Elliot roa sig själv utanför på gården.... Jag ropar vid jämna mellanrum för o kolla så han fortfarande är i närheten o det e han alltid, nästan... De få gångerna han "är påväg" hemifrån, eller på ett ställe han inte får vara så kommer han tillbaka när jag ber honom! Mammas duktiga kille!



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen... Yaay! ;) Hehe!



Btw, i lördags så åkte jag, Älskling o grannen till Stenebygrytan o drack lite öl o kollade på Melodifestivalen... Mycket trevligt.... Så vi frågade Mamma o Iselin som va barnvakt, om dom kunde stanna där lite längre så vi kunde åka till hotellet i Ed... O det gick ju bra, så vi drog vidare dit när dom stängde i Steneby vid 22-tiden.... Hur kul som helst! :D Men jag har jämt kul när jag går ut.. Vart jag än är! Haha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

I vill ha bild på hjälmen in action! :) och din unghöst är trafiksäker, så hopp och lek ;)

2012-02-29 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0