Trotsade kylan.....

....förut o begav mej ut på en ridtur med fröken!
Satan så glad jag är över det nu i efterhand! Men när jag kom tillbaka till stallet ångrade jag mej! Haha! Satan va jag frös om mina tååååår! Det gjorde änna ont i dom när de höll på o tina upp! (Tänker på stackars Sandra som bada i en isvak förra veckan, fyyy faaaan!)

Edith skötte sej iaf exemplariskt, och detta var dessutom min första ensamma tur på henne.... Mikael har ju alltid varit med annars, eller 500 m bakom! ;)

Nya tag imorgon, det ska dessutom vara varmare så det gillas skarpt!



Här i Bastorp spelas det Yatzy... :) Snart natten!




Later - Alligator!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Isvak är kallt för tårna ;) fy faaan aldrig mera haha :)Fina bilder på fig och BE i inlägget ovan btw :) puss <3

2012-02-06 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0