Var är Pappan???

....Här va han inte!!!! Suck!

Jag ska då mysa ner mej i soffan o glana på tv, först på schemat e "Sveriges Värsta Bilförare" o sen "Biggest Loser Sverige".... Kvällen e räddad! Typ enda veckodagen med nått kul o sevärt på tv:n....

W fick sina mediciner, sen fick han lite mat o så la jag honom i soffan o han stensomna.... :) Vågade inte rapa honom när jag nu va så dum o gav honom medicinerna precis före maten.... Men jag vet hur det blir annars.... Om jag inte gett honom medicinerna hade han typ ätit bara en liten skvätt sen för han va mätt av medicinerna... Nu åt han ändå rätt bra, ca. 120ml, o sen får han sista målet ca 3 timmar senare, runt 22.... Kanske till o med 21...? Vi får se! :D

Elliot har varit väldigt snäll o lyssnat på mamma idag! ;) Helt otroligt! ;D Han städa som aldrig förr förut innna läggdax! :) Tänk att det ska vara så svårt ibland.....



Blev tyvärr ingen ridtur förut förresten.... Börja ju JÄTTESNÖA o jag har ju bara en scooter till W, ingen riktig liggvagn o sufletten e värdelös på den så det snöar ju rätt in!!!!
Nya tag imorgon.... Nej, just det ja... Min man jobbar över imorgon oxå! Underbara liv!!!!

TV:n kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0