Best Friends Forever!

Han må vara överenergisk, galen, hoppar på folk, slickepott som slickar frenetiskt överallt och på alla......
MEN, finns nog ingen mer kärleksfull hund! Han fullkomligt ÄLSKAR barnen och skulle aldrig göra en fluga för-när!
Jag litar på Bonzo till tusen procent, utan överdrift!

















Ingen elakt menat mot Roxie alltså, hon älskar barnen oxå, men henne har jag inte haft i drygt 2,5 år.... Förtroende är ändå något som byggs upp.... Bonzo VET jag att han aldrig skulle göra något dumt! Roxie, än så länge, TROR jag inte skulle göra något dumt!
Folk kan tycka det är idioti att lita på djur.... Men då har man fasen aldrig träffat rätt vän.....



Här har ni fasen KÄRLEK på högsta nivå!


Kommentarer
Postat av: Maria T

Vilken underbar film :)

2012-01-17 @ 12:29:36
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0