Dopdagen....

Har inte orkat uppdatera er från i torsdags...
Alla Williams levervärden var förhöjda! Annars brukar det bara vara 1.... Bilirubinet hade ökat till 120!
Efter att ha pratat med vår läkare i Gbg blev jag aningen lugnare efter att ha fått lite smått panik o kände att en vistelse i Gbg inte var långt borta....
Hon gav oss order om att öka medicinen som stimulerar gallutsöndringen, Ursofalk, och byta mat.... Så sen i torsdags har han ätit Äckel-Neocate som han inte ens äter upp..... Suck! Babysemp va tydligen inte så bra för William o hans gallflöde.... Han har gått upp bara ~400 gram på en månad!
Men på måndag ska jag ringa dietisten på NÄL som ska orda Pregestimil till William... En modersmjölkersättning med MCT-fett (Medelkorta fettkedjor) som är bra för honom.... Hoppas den smakar bättre än Neocate!

Redan 1 dag efter NÄL-besöket började det bli gult i blöjan igen.... Fattar ingenting........

Ber till högre makter att det bara va hjärnsläpp(?) i hans system!




Dopet idag var mycket lyckat!
Tusen tack alla som kom o tack för alla doppresenter! :)






Efter dopet tyckte William det var bra!!! Och det resulterade i en ledsen liten William!








Pussbild - Ett måste!



Och jag känner mej jättestolt! Jag samlade mej mod o läste ett stycke av "doplåten" som Iselin egentligen skulle sjungit men hon va sjuk så hon kunde inte sjunga.... Visst, jag läste säkert lite otydligt och snabbt.... MEN, jag gjorde så gott jag kunde..... :)



I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0