Dunder-effektiv!

Dagen har gått i Ett!
Har hunnit med massor! Plockat, fixat o donat inne, o givetvis varit ute o fixat i stallet... Jag är jättenöjd med resultatet inne, nu e det bara julgardinerna kvar...... :P Haha!
Var även o myste extra med lilla-stora fröken Edith när jag tog in dom för kvällen... Borstade, klippte svansen, hovskägg o trimmade öronen lite! :) Tänkte, kanske, kanske....jag kan ta mej en tur redan imorgon....? Mikael e hemma från jobbet för att han varit iväg på låååångtur... Men, vi ska inte ha för höga förväntningar.... :P
Lisbeth e på Ed o hämtar Mikael nu... Åh, vad jag ska kramas!

 Pappa o Kerstin va här förut o hälsade på.... :) O imorgon kommer Syster-Yster med barnen... :)



Nej, nu ska jag hoppa i säng!


Puss


Kommentarer
Postat av: Maria T - tvåbarnsmamma

Skickar lösen och användarnamn till dej på facebook :-)

Kram

2012-01-19 @ 14:08:38
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Sabina- Leóns mamma

Hur orkar du med allt?! Skicka lite av din energi kvinna! Två barn, hundar, hästar, man och hus. Dör lite efter varje natt med bara ett barn, en hund lägenhet och en man som är borta på veckorna. :) u go

2012-01-19 @ 20:53:08
URL: http://kullanmurur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0