Euphoria af Playa xx

 







Massa muskler på den här lilla fröken så kanske hon inte ser så liten ut längre! ;) Kanske blir precis som min förra lilla pålle, Bezita... Tuff brud i lyxförpackning! 
Endast 157 cm i mkh va hon, men bra musklad o då blev hon inte så liten längre... :) Denna damen hoppas jag dock växer liiite till.....! 160 cm nu....

Ritten förut gick så fruktansvärt jävla bra! E så stolt över oss! Haha!
Vi red ca 30 min, till ett ställe hon aldrig ridits förut... Mikael slet med tvillingvagnen låångt, långt bakom oss! Edith, hon bara gick o gick...... Inga konstigheter alls!

Tror ni jag e peppad eller?!??! Synd hon ska föla snart..... :/


Kommentarer
Postat av: Maria T

Så underbart!!!!

2012-01-29 @ 22:57:24
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fin häst .. Och Dotter ja har :-) jag är säker på att hon kommer att bli jättebra för Dig att rida när hon får lite mer muskler.... Eller ska jag säga när Ni får det .. Ha..ha.. Jag tycker det är bra att du börjar rida lite igen. Det är bra för psyket att få koppla bort alla andra tankar. Även om det bara är för en kort stund :-) kämpa på ... Heja Lizette <3

2012-01-30 @ 18:50:54
Postat av: Mikaela

Edith är väl helt lagom tihi ;) . Hon är ju lika "lång" som mig om hon är 160cm nu :D

2012-01-30 @ 19:39:27
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0