Falsterbo Horseshow 2012!

Åh vad jag e sugen på´t! Herregud! Har alltid velat åka dit! O har "tjatat" om det ända sen jag o Mikael blev tillsammans eftersom att han oxå gillar hästar.... Men det är ju inte bara för hästnördar, men känns ändå roligare om man åker dit med någon som skulle tycka det är kul o se hästshowen oxå, o inte bara baren! ;)

Spanade runt lite... Det allra billigaste boendet är nog camping som är nära, 2800 kr för 4 nätter... O då bör vi räkna med ca 2000 kr i inträde inkl. platser på hoppläktaren under 3 dagar... Och detta är bara för mig o Mikael! Suck! O sen ska man äta, shoppa, dricka... Ja, Allt tillkommer ju.... Jag vill ju inte åka dit utan pengar till lite shoppning liksom.... Det FÅR man ju inte göra! Hehe! 

Åhhhhh, vad jag vill!!!!!!!!


Fortsätter drömma......kanske!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önska i present? :) annars lägg undan men det är jävligt tråkigt

2012-01-22 @ 16:07:03
URL: http://kullanmurur.blogg.se/
Postat av: Anna-Charlotta

Håller tummen för att ni kan åka dit! :) <3

2012-01-23 @ 08:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0