Gnälligt....?

William har varit missnöjd sen halv 6... Har somnat till någon pyttestund, men sen dragit igång igen..... O före han va missnöjd så hade han varit vaken sen halv 3....
Tror det var någon form av övertrötthet, sen så kom han aldrig till tro.... Sen bajsade han som en häst... Men det hjälpte i 1 minut... Sen va cirkusen igång igen... O så har han fått mat med 3 h intervaller oxå... Inte ens det har hjälp, 2 ggr... Senast han fick mat var klockan halv 9.... Han va nöjd 10 min... Sen började han skrika igen... Nu har jag suttit o pratat o skojjat med honom i drygt 1 timme..... Och nu äntligen, peppar-peppar, verkar han börja komma till ro... Ögonen svider... Ska hoppa in i duschen så fort han somnat till ordentligt o sen bär jag upp honom till sängen för natten....

Han kan få några skrik-ryck på kvällskvisten, men de brukar inte vara såhär länge! Stackars, stackars lilla gubben!


Busungarna på nyårsafton!









Nu, hoppar jag in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0