Heldag!

Va en riktig heldag igår....
Besöket på 334:an gick snabbt o enkelt... 1 timme o sen va vi klara.... Värt att åka ända ner till Gbg?
Sen virrade vi runt i vägbygget o hamnade helt åt helv*te fel! Haha! Skrattade så jag vek mej dubbelt! Haha! Tur inte jag körde! Hahaha!
Väl på rätt väg igen så stannade vi i Uddevalla på Torp o köpte 2 par skor till Tottis...




Där det är svart skinnimitation är det brunt....


Mycket välbehövligt kan man lugnt säga!!!! Hehe! Blixtenskon blev strl. 27 och Vinterkängan blev strl. 28!!! Herregud, vilka fötter! ;) Haha! Kändes lite dumt att köpa vinterkängor såhär sent men vi va ju illa tvungna, han har ju växt ur sina gamla o han kan ju inte ha icke-fodrade nu..... William får ta över dom så småningom.... :)
Älskling o Wille va en sväng på Biltema och Jula när jag o Elliot virrade runt efter skor... Sen blev det en sväng med välbehövliga grejer på Ö&B... Bl.a. diskmedel, schampoo, balsam, tvål m.m. Sen köpte jag även Toy Story 1 & 2.... Elliot fick ju Toy Story 3 i julklapp.... O sen så har jag ju även köpt Woody och Jessie i mjukis till honom, ca 30 cm stora.... Han gillar dom skarpt! Så nu försöker jag få honom till ett Toy-Story-fan! Hehe!




Läkaren ringde nu för en stund sen om provsvaren igår oxå... Bilirubinet hade gått ner till 88! Levervärdena va fortsatt förhöjda men helt klart bättre än förra veckan.... PK:t va bra! :D


Nej, nu ska vi se på Toy-Story, 1:an.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0