Morgon!

Trött som vanligt.... Ska strax käka lite frukost.... William fick mat för en stund sen o nu ligger han brevid mej här o sparkar med benen som en tok... :P

I eftermiddag blir det en tur till Göteborg för mej o William... Ska på "möte" med ett gäng goa människor... :)
Mötet börjar 17 så jag borde ta mej hemifrån senast 14.... Ska hinna med o mocka o fixa lite innan hade jag tänkt.... Bäst o lägga på ett kol kanske! ;)


Helgen har förövrigt varit bra.... Vi pressade hö igår kväll... Tyvärr har jag inte fått till någon ridning för älskling har jagat VARJE dag, inkl. fredag som va eftersök på påkört rådjur... Suck! O om jag ska rida henne vill jag inte göra det halvdant.... Jag vill ju i sånna fall rida henne fre-sönd så vi kommer in i det hela... Sen hoppas jag att jag ska få till någon tur under veckodagarna iaf..... Nya tag nästa helg!


Nej, nu ska jag byta blöja på Poop-iam känner jag...
Hörs!



Emma... Nämen va kul!!!! Vill höra mer... Vet nästan ingenting om Ediths mamma! :)
Åhh fy då... Hoppas det går bra med Viggo! Har du någon blogg eller så? Tack, det behövs... :) Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att fråga om Grållan (Ediths mamma) min älskade pärla!

2012-01-16 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0