Nu.......

......Intar jag snart bekväm ställning i soffan o bara njuter av lugn o ro.... Elliot slängde jag i säng halv 7, Tack o Lov! ;D Supergrinig, övertrött trots-unge vill man inte ha uppe längre!

Vi har då varit ute o grejat o fixat stallet allihopa förut... Känns skönt o ha det klart iaf.... Svärmor kommer hit senare ikväll så jag kan gå ut o ta in hästarna.... O hålla ett öga på W alltså.... Älskling ska ju sova borta i natt.... Han o Henrik är iväg på jobb o kommer inte hem förän imorgon.... Om ni kommer ihåg Sparreholms Slott som jag skrev om för länge, länge sen....? Jag va ju med Mikael i lastbilen dit..... DÄR e dom iaf.... O de ska sova över där...

Och jag ska göra iordning mina efterlängtade morots-snacks med vitlöksdipp.... ;) HaHa! Och Japp, jag har faktist allt som behövs nu.... :D

Nej, nu måste jag byte blöja på W känner jag...


Puss och farväl för denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0