Orkeslös!

Trött, seg... Blä!
Snart hoppar jag o Älskling in i duschen o sen tar vi natten!
Mamma, Morgan o Iselin har varit här o myst! Saknat dom!!!! <3 Jag har världens underbaraste familj!

Förut idag va jag ute på en tur med Edith... Jag var ensam så jag gick en liten runda o sen hoppade jag upp en sväng oxå... :) Hon stod som ett ljus när jag hoppade upp o skötte sej exemplariskt! Lycklig tjej!


Vår träning då...?
Haha, vi e kassa, I know! Haha! :D Men jag har då iaf väääääärldens träningsvärk i armar, mage, bröst, "mellan" revbenen! Haha! Man blir lat på helger! Nya tag på måndag, då kanske min träningsvärk släppt lite! :P


Blir så trött på W's "mat-problem" oxå.... Han spydde som en gris förut o han äter inte upp maten mer än 1 gång om dagen typ! Suck! Va fan ska jag göra? JAG FÅR VERKLIGEN INTE I HONOM RÄTT DYGNSMÄNGD!

(((*Det är väl mest för att W har dom problem han har o då vill vi att han ska ha lite o kunna "ta av"... O inte ligga så lågt i vikt... Tror visserligen inte det går o komma så mkt högre på kurvan då Elliot va lång o smal han oxå, o spydde upp överskott istället....*)))


Maria o Mamma... Tack för tipsen! Plankan ska det bli! :) På måndag igen då... Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0