Planer, önskedrömmar...?

Till helgen tänkte jag börja rida Edith lite... Eller ja, åka runt lite på Edith.... Får se hur det blir i verkligheten... Men jag hoppas det ska bli så oxå.... Börjar på fredag o sen fortätter jag både lördag o söndag...
Under veckorna e Elliot på dagis månd-onsd till 12.00.. Men han sover ju inte där o han kommer i sånna fall sova mellan ca 14-16.... O då kan ju jag passa på o rida.... William sover oftast middag då oxå, om inte annat så stensomnar han i vagnen när han e ute... O om snön e så snäll o fortsätter ligga så kan ju jag rida på åkern utanför huset på veckodagarna....  

Inte illa jag har en plan iaf... Haha!

--------------------

William har börjat vara så vaken nu för tiden!!! Oftast bara 1 lur på eftermiddagen.... Däremellan är han vaken o hur pigg som helst.. Så himla kul o se hans utveckling.... :)
I vanliga fall så lägger han sej mellan 21-22 och sen väcker jag honom kl halv 7 på morgonen när Mikael o Tott åkt, så han får mat o sen somnar han om till ca halv 10.... Sen e han jättevaken o tar en lur mitt på dagen... Sen brukar han visserligen sova sista timmen innan han får mat o går o lägger sej för natten... :)
Detta funkar bra för oss o det e ju väldigt olika hur familjer väljer att göra med sina barn.... Men än så länge tycker jag han kan vara med upp såpass länge... Dels för att jag helst inte vill att han ska sova tills han vaknar på morgonen eftersom att han behöver all näring han får i sej... O då vill jag ju ge honom mat så sent som möjligt....
När Elliot var 6 månader så "åkte" han ur vårt rum... Kan direkt säga att så blir inte fallet med William... Med honom satsar vi på 8 månader....



Nej... Nu ska jag o Elliot titta i en bok som han kom med...
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0