Sängläge!

Ligger fortfarande i sängen o samlar mod för att gå upp på riktigt....
William ligger här bredvid mej o e världens busunge! :)
Har varit vaken sen 5, inte så kul... Tvär-vakna för att W låg o andades lite konstigt....Ni vet om barnet gråtit länge och mycket så hurklar dom sej vid jämna mellanrum, typ kippar efter andan.... Så låg han o han, men stensov... Jättemärkligt! Så jag vågade inte somna om, la honom bredvid oss i sängen o lyssnade... Han kanske drömde nått konstigt...? Tur,jag, hypokondriker-mamma, ska till NÄL idag.. Hehe!

Strax innan 6 gick jag in o växte Tottis o gav honom lite välling, bytte blöja o gjorde iordning honom för dagis... Sen va det dax för William att äta, o nu ligger vi som sagt här... Klockan 9 rullar vi mot Trollhättan.... Tänkte ringa o fråga om jag ska emla några stick-ställen så underlättar det när vi kommer dit....


Nej, nu sparkar jag upp mej själv!
Håll tummen idag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Lycka till nu lilla familjen :)

2012-01-25 @ 10:12:42
Postat av: laila

Tummar hålls !

2012-01-25 @ 13:08:48
URL: http://gammeltacka.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Håller alla tummar och tår för er idag.

2012-01-25 @ 13:53:54
URL: http://oapip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0