Seeeg!

Idag e ja jäkligt seg! All sömnbrist från nyår har kommit ikapp mej...

Nyår var otroligt lyckat tycker jag! Mycket trevlig!!!!!

Elliot är på dagis idag, så bara jag o W hemma... Tänkte mata honom alldeles strax o sen bege oss ut i slasket o göra stallet...




BTW, vilka roliga slutsatser ni drar om 12:e Dec... Sandra slår nog priset som ringer o frågar om jag e gravid.... Nej, Sandra.... Jag e ingen elefant som går gravid i 12 månader! Hahahaha!


Har tyvärr inte så mkt mer o skriva....


Kommentarer
Postat av: SandraSmart

Nu tycker inte jag att du ska vara sånt pinglanr2 utan det kan faktiskt vara så att våra smarta och duktiga forskare har kommit på nått nytt med graviditetstiden. Elefantbebisar blir ju större och tåligare än människobarn, kanske har med geaviditetstiden att göra? Haha!! Näää okej det var en korkad slutsats jag drog sådär på två hundradels sekund ;) oj vad jag diskuterar med mig själv! Haha. Hej då! <3

2012-01-03 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0