Sicken Besvikelse!

Har varit supersugen på moröttsbitar o doppa i hemmagjord vitlöksdipp typ HELA veckan... Men har inte haft något o göra dippen på.....
Så igår kom jag äntligen ihåg att påminna älskling om att köpa med en Creme Fraice....
Så nu skulle jag ställa mej o fixa iodning detta... Som tur va så började jag inte o skala morätterna för vi hade ju ingen vitlök hemma! VA FAAAN!!! Vi som jämt har färsk vitlök hemma! Åhhh.... Jag blir så besviken!!!
Suck!!!!!!


Inget nytt... Elliot är fortfarande lös i magen o så vi vågade inte åka på kusin Nellie's 3 år kalas idag....
Älskling, Micke o Lisbeth e ute o pressar hö... O här sitter jag med William som sover i soffan.... Han ska alldeles strax vakna o ha mat.... Elliot "slängde" jag i säng halv 7, efter en dusch.... Han gick verkligen på sina reservbatterier sista timmen! Nått så trött! Herregud va han höll på!!!


Williams bajs e ljust oxå, inte helt avfärgat, men mycket ljusare än tidigare.... Suck! Bara att avvakta!




Hmmm... Vad ska jag smaska på till Gladiatorerna då? Kvällens dilemma! :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Kom in på din sida av en slump, då jag känner till din häst, Edith. Jag kände hennes mamma väl och umgicks en del med hennes uppfödare. Kul att se hur fin och STOOOR hon blivit. Jag kommer ihåg henne som nyfödd fram tills hon var 1 tror jag...



Dock jätte tråkigt att läsa om er upplevelse med William. Jag har själv en son som är 15månader som alltid varit välldigt "gul" i hyn..Nu på 15månaders kontrollen pratade vi om att ta levervärden på honom för att se att allt står rätt till.. Min lilla Viggo har dock aldrig varit "sjuk" gått upp i vikt som han ska osv. Jag håller alla mina tummar och tår för er skull och hoppas verkligen att W snart blir "frisk".. Kram till er alla!

2012-01-14 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0