Sovande Barn!

Kul ni gillar Headern! :)
Jo, spara till Falserbo skulle ju kunna gå, men är inte speciellt rik när man lever på försäkringskassan! Haha!
.....O inte fyller jag år runt där heller... ;) Värdelöst!




Väntar på att Elliot ska somna ordentligt så jag kan smita ut i stallet... William sover redan här brevid mej i soffan så ska starta Baby-watchen! :)
Han spydde nått så kopiöst förut, jag har fasen inte sett nått liknande, på länge iaf.... Stod som en fontän ur munnen på honom, 3 gånger! Trodde aldrig det skulle sluta... Suck! Stackarn, vet inte alls vad det berodde på heller.....?

Vi ska till NÄL på onsdag iaf... Så får vi se vad som händer med allt.... Han bajsar då iaf JÄTTEFÄRGAT nu! Skönt nått är bra åtminstone.....



O igår hoppade jag upp på Ediths rygg! :D Skrittade henne ca 30 min o Mikael va med o gick... Gick kalasbra o fick en så härlig känsla av att sitta på henne! Kändes rätt redan när jag hoppade upp.... Kändes typ som att jag inte gjort något annat än o ridit på henne....? Märklig känsla, skön känsla!?


Nej, See You Later Alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0