Fredagen den Trettonde!

......Och massor står på schemat idag! Hmm.... Hoppas oturen lyser med sin frånvaro!
 
Har precis kommit in från stallet... Gams stod inne i natt o jag har hunnit med att mocka, borsta, goosa och ta upp honom till hagen.....
Kl. 13 idag kommer 2 lärare från ett Naturbruksgymnasie o kolla på Gamson! Blandade känslor så jag vill helst inte prata om det....
 
Nu på morgonkvisten ska jag spontant åka till Dals Rostock o kika på ett Avelssto tillsammans med Kerstin... Den här hästen red jag nere i Småland hos Kalle's uppfödare för 6 år sedan.... Såg annonsen på henne o hörde av mej till Anna-Karin, som Kalle's uppfödare heter, o frågade om det möjligen va samma häst! Och det var det ju... Herregud! Jag bara måste träffa henne! 2008 blev hon skadad o dom sålde henne dräktig med Jaguar Mail hit upp, bara 20 min från mej! Ska bli riktigt kul o se henne igen! Damen har dessutom hunnit bli 12 år gammal!
 
 
Plikten kallar, barnen håller på o vakna....
Nu; mata William, äta frukost o sätta på kaffe! Kl. 9 drar vi!
 
Min stjärna Diablo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0