Friday!

Jaha, då va det fredag igen då.... Veckorna bara flyger iväg.....!
 
Elliot e kvar uppe hos mormor i Grums o kommer troligtvis hem imorgon! ....eller senare i em....
Igår va Emma o barnen här o hälsa på, lika underbart som alltid! :)
O i förrgårr va jag ju med Karro som red Chuck hos Nettan.... :) Gick kalas! Fota massor o så... Sen när vi kom hem till mej igen så red vi ut på en liten tur, Karro på Gams o jag på Stina! ;) Haha!
 
Igår kväll efter ridturen så fick Gams stå inne under natten för vi ska träna i kväll kl. 18.15 för Ann-Louise.... Karro o Chuck ska oxå va med! :) ...Och Therese o Contach! :)
När jag släppte ut Gams imorse så va ju vattnet tomt uppe hos hästarna så jag fick börja morgonen med att köra en jäkla massa vatten....
 
 
William....han sover än... Haha! Funderar på o gå upp o väcka honom, den lille sju-sovaren! ;)
 
 
 
Här kommer ett par bilder på Karro, Nettan o Chuck...
 
 
 
 
 Nu börjar W vakna, helt otroligt! Haha! Plikten kallar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej den vackra sagohästen borde ha lååång fin man, ser mäktigare ut då:)

2012-07-16 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0