Fullt ÖS!

I måndags va ju jag, barnen o Kerstin iväg till Strömstad....
 
Igår blev det att följa med Josefin på en impuls-trip till Grums.. Världens bästa Morgan va snäll o hade hand om barnen så länge så vi kunde gå runt på Sadelmakeriet i lugn o ro i 30 min...Hehe! Väl hemma så for jag till Pay 'n Jump o va funktionär... Det va superkul, det e ju inget jag brukar göra eftersom att jag alltid sitter på hästryggen när det e tävlingar... Haha!
 
Idag packade vi in oss o begav oss till Grebbestad o hälsade på pappa o Kerstin.... Gött o komma hemifrån o bara va i några timmar... O barnen tyckte det va jättekul o komma iväg o leka någon annan stans! :)
 
Imorgon ska jag o Wille till NÄL o ta prover, snacka mediciner med läkaren osv.... Kl. 13.50 ska min Snaab besiktigas.... Håll tummen!
Fredag är det barnens dag som gäller i Ed.... O på lördag ska vi till GBG o träffa ett gäng från Riksförbundet för Leversjuka! :) Ska bli mkt trevligt... Har bara träffat några stycken av dom så de har kokat ihop en sammanstålning med middag ute på resturang o grejer! :)
 
 
-------
Kom ganska nyligen in från en ridtur med Gams, han va en tröttis.... I natt får han stå inne o samla på sej massa energi! :) Imorgon kväll ska jag hoppträna för Helena! :) Nathalie o Modena ska oxå vara med! :) KUUUUL! :D
Igår va jag o Gams ute på bus-tur innan vi for iväg till Grums... Han va superfin! :)
 
 
Hej o hå! Nu ska jag sätta mej i soffan o ta en välförtjänd Miller! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0