Hagbygge!

Japp, det va vad jag sysslade med större delen av gårdagen.... In o ut mellan skurarna... Så nu går hästarna på ett stooort bete... Skönt o slippa tänka på stängsling de närmsta 2 veckorna!
 
Igår va vi iväg på Pay ´n Jump igen... Vi körde på stort o startade 90 cm.... Han va pigg o alert men vi fick inte upp ett bra tempo första halvan av banan så det va alltid "ett halvt språng kvar"... Ap-jobbigt o ingen bra känsla.... Men för första gången i mitt liv så va jag stenhård på att jag bara skulle sitta kvar o vänta på att Gammon skulle hoppa, alltså jag skulle inte be honom hoppa av o göra honom framtung.... O detta resulterade faktist i att han orkade över, utan att riva! :) 1 rivning blev det, men han va så duktig o faktist lyfte på fötterna o tog i när vi kom nära...
Efter typ halva banan så "vakna jag till" o fick upp ett bättre tempo o då kom vi bra på de sista hindrena... :)
Är jättenöjd över båda oss två! Visst, om jag fått upp ett bättre tempo från början så hade det blivit bra känsla hela vägen men bättre sent än aldrig..... ;) O jag e stolt över att jag inte blev livrädd o kastade mej framåt när vi kom fel.... Jag tyckte faktist inte banans hinder såg så höga ut, och DET e bra! :) Nya tag nästa tisdag! :)
 
 
 
Har jag sagt att William e en jäkel på att klättra upp i soffan sedan,,,, tjaaa...? 3-4 veckor sedan! :)
I förrgår blev han 11 månader! Det e helt galet!
 
 
Aaa, just det... Bilderna ja.... De ska jag försöka orka lägga upp under dagen... Har inte riktigt tid när jag har 2 vildar runt mej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0