Ingen tid!

Har haft minst sagt fullt upp det senaste!
Träningen i fredags för A-L gick BÄST! Är så jäkla nöjd över oss! Hon tyckte han blivit så mkt starkare o bättre bara på 1 vecka... Dessutom superfin i dressyren!
......Jag är en väääldigt kluven tjej!
 
Idag har vi varit på Munkvillan flera timmar, jag, barnen, Lisbeth o mormor.... Hur underbart som helst! :) Har klickat massa underbara foton som jag tänkte lägga upp imorgon....
Elliot är mer eller mindre blöjfri under dagarna nu.... :) Så han fick sommarlov från dagis 1 vecka tidigare så vi kunde fortsätta träna.... :)
 
 
Nej, nu får jag fortsätta slänga båda ögonen på Wallander! E så jäkla spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0