Jobb!

Jaha, då har man sökt jobb.... Det va spännade! :) Så nu får ni alla hålla tummen för mej! Hade tänkt va mammaledig ett tag till, men ett jobb som detta kan jag inte missa! Då får minsann Mikael vara pappa-ledig om det skulle bli något!
 
 
Fint väder ska det vara hela veckan oxå, så det blir nog troligen hö-körning....
Imorgon åker Elliot med mamma o Morgan upp till Grums i några(?) dagar....
 
 
Jag har blivit faster förresten! :) Min bror Marcus och Mikaela har fått en liten grabb.... Eller ja, han va en rätt stooor grabb! :) Levi heter han! Ska nog åka o hälsa på dom i veckan hade jag tänkt! :)
 
 
Imorgon är det Pay 'n jump här i Ed oxå.... Kliar i fingrarna.... :) Får se hur det blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0